لینک های دانلود
توضیحات پست
آموزش نحوه دانلود
پخش آنلاین
جهت نمایش هر باکس روی آن کلیک کنید

دانلود آهنگ خاطره انگیز متین دو جنجره به نام شکسته

دانلود آهنگ خاطره انگیز متین دو جنجره به نام شکسته

دانلود آهنگ خاطره انگیز و نایاب و فوق العاده زیبای متین دو جنجره به نام شکسته

Download New Song By Matin 2 Hanjare Called Shekaste

در این آهنگ صدای بیس متین کم آورده و از حنجره دوم کمک میگیرد

 


MP3 320

Matin 2 Hanjare – Shekaste


MP3 128

Matin 2 Hanjare – Shekaste


متن آهنگ شکسته متین ۲ حنجره


یه روزی قلب منو آتیش تو کشوندی 

ندیدی قلبم که شکست هیچی ندیدی

تو بی مرامی گل من چیزی ندیدی 

اگر نشستم من به پات دنیامو باختم

اگر شکستم من به پات هستیمو باختم

تقصیر تو نیست عزیزم با دنیا ساختم

  ..        آره عزیزم دارم من میسوزم

دارم از یاد تو میرم وتنهای آخه عاشق شدم

دیگه تنها شدم دیگه میرم

و نیستم چشم انتظاری  

آروم آروم دل خسته ی من دل دیونه ی من

دیگه میره و تنهایی قدم زدن توی

این آسمون دیگه میره نیستش چشم انتظاری

  .. من منه تنها منه غمگین ..

حقیقت من با این آهنگ زیاد کنار نمی یام

میسپورم دست حنجره ی دوم  برووو پسر …  ..   

     آره عزیزم دارم من میسوزم دارم از یاد تو میرم وتنهای آخه عاشق شدم ……… ..


  • نویسنده : Reza Omidi
  • بازدید : 1783بار
  • انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 - 12:25